Saturday, July 18, 2009

Miss her so much...

Rasanye cam cuti ni lps tak dpt spend masa bnyk dgn mommy...rindu la....rindu sgt.. that day masa nak balik ukm, pagi2 da nangis2 sbb nnt rindu kat mommy...bleh plak kan?aku pon kuar dari bilik aku, carik mommy tersayang..tgk2 dia tgh tgk concert AF..*ntah da kali keberapan ntah..sbb dia nak tgk Aizat..comel Aizat masa gumuk katanya... then, aku nangis, peluk dia kuat2 sampai dia pon naik pelik..tp dia pon mst paham anak dia kan?

Aku ingt aku penah rasa perasaan ni masa darjah satu....masa tu ari ahad, mlm tu aku tetiba nangis...then mommy pon tanya la..knp nangis tibe2? then dgn teresak2 aku pon btau la.."boleh tak besok tak nak g skolah?" mommy pon pelik dan tanya.."kenapa plak tak nak g skola ni?" "NANTI RINDU KAT MAK..." kata aku... hehe...bukan alasan tak nak ke sekolah ye....that was the purest feeling i ever felt.....masa tu aku rasa skola yg sampai kol 1 tu sgt panjang masanye... tu la perasaan aku....

hurm..nnt mlm2 ckit kang aku type lg la....ada banyak gak benda nak cite...

No comments:

Post a Comment