Thursday, July 16, 2009

Third Year Bermula......

Hurm...sem ni..bermula dgn tak berapa baik....sebabnye....mcm2 jadi...that causes my tears to pour like rain...sem ni, handphone hilang, kene beli baru....then, tak dpt join mobility program...*menangis 1 hari satu malam ye.....sedih sgt....nak sngt pegi..ingt kan 3rd year ni nak wat mcm2 utk diri sendiri dan berhenti kejap dpd memikirkan org lain...takpe la......mak kata mungkin ada chance lain....
then, dah terbazir bnyk sngt duit utk rambut..nak buat camne kan, org pompuan, mmg gitu..*tak tau la yg lain, tp aku mmg gitu.. so, skrg kene la, simpan2 ckit duit yg ada tu, utk guna beli baju, dan brg2 keperluan yg lain....ada gak menyesal sebab buat rambut...hehee..tp da "terbuat"... takpe la....

sehari sebelum balik Bangi, aku g shopping2 ckit...beli toiletries, aku sgt terkejut ye...berjaya menghabiskan jumlah duit yg sgt ckit...RM24.60 sahaja....*berjaya sebab kena bebel dgn En.Faiz..

Bile balik UKM plak, lepas check in je, tgk2 dalam blok ada berapa ketul org je...dah la aku ni penakut yang amat....dah tu pulak, stor tak leh bukak...aku diberitahu bahawa stor cuma akan dibuka minggu depan...so, aku pon tros la gelabah...dah la aku ni alergik...takde cadar...takde air minuman, aku pon mula lah menangis mcm org mati anak....aku call En. Faiz setiap 30 minit, menangis mcm org sawan, sampai dia naik fed up, dan dia kata, "Mumy balik la BP balik, dady anta kat Pudu." hehehe....

esoknye, aku pon balik la ke BP....lepak kat umah seminggu, mcm dapat cuti agung seminggu, aku makan, tgk tv, tlg mak aku, gado dgn mak aku, berdebat ckit2 dgn abah aku, dgr atok aku bebel2....dan macam2 lagi la.....tp sangat seronok ye.....mcm da ilang masalah aku sume...

dah lepas tu, aku pon balik la UKM pd 14 July ari tu...
15 July tu, aku pon pegi la kelas pertama...seronok gak jmp kwn2....dah lama tak jmp dan berborak2...tp takde bnyk masa nak catch up story dgn diorg sngt...

sampai UKM pon ada lagi citer tak bestnye......KPM tak masuk lagi... yg ni la paling tak best... dah la masuk2 class first je kene beli buku yg aku pgl "complete set-PRICE + SIZE" *sngt mahal ye, RM60 dan sngt besar plak tu.....

Tak tau la apa lagi benda tak best yg akan jadi lepas2 ni...tp harap2 takde lagi la yg tak best...
aku lupe plak nak mention benda yg plg tak best jd..... aku btau dlm post lain la....

No comments:

Post a Comment